Audi – victorie pe toate planurile
20.08.2012
La sfarsit de august, tragem linie si punem cap la cap vanzarile si actiunile marcii Audi pe plan global, pentru a ne declara impresionati si mandri de succesul fulminant al companiei din Ingolstadt. Numai in luna iulie a acestui an, Audi a obtinut nu mai putin de 14 distinctii, la nivel international.
Trei premii pentru noul Audi A3
La editia din acest an a concursului „Automotive Brand Contest”, organizat de Consiliul German de Design si dedicat marcilor din sectorul auto, trei premii au fost decernate modelului Audi A3, iar cel mai important dintre acestea, „The Best of Best”, a fost acordat modelului pentru designul interior. Noul model a primit, de asemenea, un premiu pentru design-ul exterior, iar noul sistem de infotainment A3-Connect a fost premiat in cadrul categoriei „Conectivitate”.
In cadrul aceluasi concurs, Audi e-bike Wörthersee a fost printre castigatorii categoriei „Piese si Accesorii”.
Audi A1 Sportback este masina subcompacta a anului
In competitia organizata in mediul online de publicatia „Auto Test” in partneriat cu producatorul global de sasiuri “ZF Friedrichshafen AG”, Audi A1 Sportback a detronat 23 de concurenti si a obtinut premiul pentru Masina Subcompacta a Anului. Au fost inregistrate aproximativ 32.000 de voturi. Voturile finale au fost evaluate de un juriu format din zece membri de specialitate, care au decis ca Audi A1 Sportback este campionul absolut pe toate planurile: tren de rulare, statica, aerodinamica, emotie, achizitie.
Dubla victorie pentru design-ul noului Audi A6
Compania Audi a fost onorata sa primeasca cea mai prestigioasa distinctie in materie de design, oferita de Societatea de Design Industrial din America. Astfel, Sedanul Audi A6 este cel mai nou detinator al Premiului International pentru Excelenta in Design (IDEA 2012), desfasurat in luna iulie. Incorporarea liniilor Audi in aspectul dinamic al automobilului, alaturi de tehnologia si de elementele caracteristice ale brandului – au purtat Audi pe drumul laurilor, pentru ca, mai departe, echipa de design a familiei A6 sa primeasca premiul „Red Dot” pentru unicitatea design-ului de produs.
Audi este cel mai popular brand premium in China
In raportul anual intocmit de J.D. Power Asia Pacific, privind vanzarile de noi modele auto in China, centrul de cercetare prezinta care sunt tendintele de achizitie pentru urmatoarele 12 luni. Totalul insumeaza 52 de producatori si 171 de modele auto, structurate pe 11 segmente. Pana in luna iunie a anului curent, Audi a fost liderul a trei dintre acestea: Audi A4 L ocupa primul loc in categoria entry-premium, Audi A6 L a infrant opt competitori ai clasei sale, iar Audi Q5 a reusit sa se pozitioneze primul din cei 12 reprezentanti ai clasei SUV-urilor premium.
Potrivit rezultatelor obtinute, previziunile pentru vanzarile Audi in China in 2013 sunt cat se poate de optimiste.
Victorie pe toate planurile pentru Audi A8 in America
Audi A8 a fost desemnat cel mai atractiv reprezentant al clasei luxury de catre realizatorii studiului „J. D. Power Appeal. In acelasi timp, modelul este cel mai de succes automobil din America. Studiul a evidentiat satisfactia clientilor auto in primele 90 de zile de folosire a noului lor automobil, luand in considerare factori precum performanta, intretinere si design. Pentru cea de-a 17-a oara in cursul acestui an, Audi A8 a obtinut punctajul maxim.
Si evolutia lui Audi A6 pe piata americana este confirmata de respondentii studiului, care au clasat modelul sedan pe prima pozitie in segmentul masinilor business premium, de clasa E.
Audi este cea mai populara marca auto la ea acasa
Potrivit unui studiu reprezentativ al firmei de consultanta „Brandmeyer”, in cadrul caruia consumatori de peste 14 ani au trebuit sa se exprime cu privire la brandul lor preferat, Audi a rezultat drept cea mai populara marca auto din Germania si al doilea cel mai popular brand general printre consumatorii nemti, fiind intrecut doar de firma de haine si echipament sportiv Adidas (care are, de asemenea, radacinile in Germania).