Barbosii testeaza: Noul Polo 1.2 TSI
Tavi, Octav, Razvan, Radu si Mihai sunt fondatorii Comunitatii Barbosilor si a Mustaciosilor din Romania. Insa, fratia barbii pe care ei au creat-o reprezinta mai mult de atat. Barbosi este un veritabil brand social, care a crescut, in mai putin de 12 luni, cat altii in ani buni. Comunitatea barbosilor si a mustaciosilor din Romania isi propune sa naturalizeze podoaba faciala in mediile in care este blamata – corporatii, scoli, institutii ale statului, etc. Totodata, promoveaza diverse personaje si actiuni capabile sa schimbe imaginea deformata despre persoanele cu par facial.
In urma cu doua saptamani, le-am incredintat Barbosilor Noul Polo. Care a fost drumul barbilor si cum s-au simtit la volan, aflati in interviul de mai jos.
MIDOCAR: Cine sunteti?
Barbosi: Barbosi este titulatura comunitatii barbosilor si a mustaciosilor din Romania (www.facebook.com/Barbosi.Romania), care s-a infiintat in decembrie 2013 din lipsa unei platforme pe care barbosii si mustaciosii sa-si impartaseasca sfaturi, tipsuri, laude, fotografii si alte chestii legate de podoaba faciala. Suntem cinci fondatori si peste 9000 de barbati si sustinatoare in comunitate, care, apropo, este intr-o crestere demna de luat ca studiu de caz.
M.: Care este misiunea voastra?
B.: Luptam impotriva categorisirii barbosilor si a perceptiei negative legate de acestia. Totodata expunem, printr-o serie de interviuri video, oameni de seama si proiecte inedite. In acelasi timp incercam sa ne si distram. Participam la festivaluri, cunoastem multa lume incredibil de interesanta, si testam orice: de la muzica, baruri, spume de ras, pana la masini, motociclete, bauturi sau aparatura foto-video. Si, nu in ultimul rand, pastram traditia barbosilor: aceea de a face acte de caritate.
M.: Cum vi s-a parut Polo Fresh 1.2 TSI?
B.: Intamplator, printre noi exista si doi jurnalisti auto. Ei au condus masina catre etapa nationala de drift de la circuitul Prejmer – Brasov. Desi nu e un model conceput pentru o astfel de competitie, MIDOCAR a potrivit lucrurile si ne-a dat un exemplar inscriptionat cu “Safety Car” – cea mai sigura masina din clasa ei. Perfect! Astfel am obtinut prioritate pe un circuit de drift. E mare lucru ca o masina de drift de 500-600 CP sa dea prioritate unui Polo de 90 de cai putere. Dar s-a intamplat. Au fost doua zile extrem de calduroase in care am petrecut mult timp in masina. Ne-a relaxat habitaclul pentru ca ne-am simtit confortabil, iar bordul si consola centrala ne-au oferit voie buna prin interfata USB – la care am ascultat Subcarpati, pentru ca deh, eram la poalele muntilor. Bluetooth-ul a ne-a ajutat sa vorbim la telefon chestii strict secrete si extrem de importante legate de Barbosi pe virajele de pe Cheia, iar motorul ne-a aratat cat de elastic poate fi.
M.: Ce planuri de viitor aveti?
B.: Vom organiza primul concurs de barbi si mustati din Romania, in luna octombrie, cu ocazia Conventiei Internationale de Tatuaje, unde vom invita pe toata lumea sa urce pe beard-walk. Va fi un juriu format din profesionisti, cateva iubitoare de barbosi/mustaciosi si din public. Aaa, si ne mai dorim sa testam dinamica barbii intr-un Beetle Cabrio.
Barba sus!