Cum a fost la Graffiti Wrooom
Saptamana trecuta, am lansat clientilor proprietari ai modelelor Volkswagen, Audi si Skoda o invitatie deschisa de a participa la actiunile de verificare si evaluare gratuita. Cei care s-au programat sambata si duminica la MIDOCAR Vitan au putut petrece cateva momente de relaxare in atmosfera colorata Graffiti Wrooom.
Micro-festivalul de pe Splaiul Unirii a fost reprezentat de opt proiecte urbane, cu mize sociale, caritabile, artistice si de constientizare. Asa ca am stat Desculti in iarba verde alaturi de Barbosi si am baut o limonada caritabila si o cafea tare proaspat-preparata de un barista “școlit” in UK. Oamenii frumosi de la Adopta, Iubeste, Adora au venit pregatiti cu bunataturi, haine hand-made, carti si aranjamente florale, la preturi modice. Incasarile au fost directionate catre cele 4 adaposturi canine pe care ei le sustin. O mare bucurie ne-au facut iubitorii de necuvantatoare, care au adoptat 3 catei in cursul evenimentului.
Incubator107 i-a invatat pe cei prezenti sa faca baloane uriase de sapun, iar Scoala Agatonia a adus un atelier mobil de mestesuguri intr-un Volkswagen T5. Wood be Nice a fabricat fotografii pe lemn si colaje cu broscute si bus-uri Volkswagen, pe care, in curand, speram sa le puteti gasi si in showroom-ul MIDOCAR.
Gardul reprezentantei a devenit un graffiti wall, pe care artistul Alexandru Vasile a dat nastere unui univers colorat, avand in centru un Audi cabrio 🙂
Graffiti Wrooom a fost primul eveniment pe care MIDOCAR l-a organizat alaturi de societatea civila si a avut ca scop oferirea unui spatiu de creatie si desfasurare pentru reprezentantii comunitatilor si asociatiilor si de responsabilizare a clientilor dealer-ului.
Partenerii evenimentului au fost Castrol Romania si Porsche Finance Group.