#DistanțaDeSiguranță și inițiativele noastre

0

#DistanțaDeSiguranță și inițiativele noastre

Măsurile derulate în ultimele luni pentru asigurarea distanței de siguranță se văd și se fac simțite la toate nivelurile. Inclusiv în industria auto. În aceste circumstanțe, Grupul Volkswagen s-a mobilizat exemplar pentru a asigura continuitatea business-ului și un viitor sigur după criză, atât pentru societate, cât și pentru angajații fabricilor și întreaga rețea de contractori ai grupului.

Iată care au fost cele mai importante inițiative din această perioada ale brandurilor Volkswagen și Audi.

Volkswagen

Pentru protecția angajaților și diminuarea pierderilor financiare, Volkswagen a suspendat producția în toate fabricile sale din Europa începând de la jumătatea lunii martie. Măsura a avut ca obiectiv continuitatea business-ului după criză, dar și concentrarea pe măsuri de ajutor pe toate piețele afectate.

În ultimele două luni, Grupul Volkswagen a donat sume și materiale în valoare totală de peste 40 de milioane de Euro, pe toate continentele pe care grupul își desfășoară activitățile de producție și asamblare.

În cele 50 de centre de printare 3D ale grupului, Volkswagen a fabricat viziere medicale, măști și ventilatoare.

Cu suportul importatorilor și al dealer-ilor locali, rețeaua de service-uri Volkswagen a rămas operațională în perioada pandemiei cu peste 60% din total la nivel global. Service-urile MIDOCAR au fost operaționale în toată această perioadă și am anunțat campania de service cu preluarea și predarea mașinii la domiciliul clienților.

Volkswagen a susținut relaxarea și vizitele virtuale în muzeele partenere de artă modernă, precum Kunstmuseum.

Tot sub semnul artei, dar și al tehnologiei, Volkswagen a lansat concursul de design pentru modelul ID.3 din viitor. Studenții facultăților de profil, dar și experții din branșă sunt invitați să își imagineze cum va arăta mașina electrică peste 30 de ani. Câștigătorul concursului va primi propriul său proiect printat 3D de Volkswagen la scară 1:4. Îți poți înscrie design-ul pe Instagram, folosind hashtag-ul #VolkswagenDesign2050.

Volkswagen a reluat producția la finalul lunii aprilie, în condiții de siguranță maximă pentru angajați. Wolfsburg a fost prima fabrică deschisă, iar primele modele care au reintrat în producție au fost Noul Golf și Tiguan.

Procedurile și măsurile de protecție recomandate de Volkswagen au fost transmise inclusiv către cei 40.000 de parteneri și subcontractori ai grupului implicați în procese de producție și logistică.

Și cum deplasările și evenimentele nu sunt posibile în această perioadă, Volkswagen a mutat lansările de presă în mediul online. Săptămâna trecută, producătorul a anunțat, prin intermediul unei conferințe de presă online, startul producției Noul T-Roc Cabrio. Mașina va beneficia de promovare extensivă online și virtual, pentru a compensa pentru vizitele reduse din showroom-uri în această perioadă.

Audi

Brandul din Ingolstadt a reunit inițiativele sale de susținere din perioada pandemiei sub deviza #AudiTogether.

Peste 5 milioane de Euro au fost donați către spitale din toată lumea, din Germania până în China.

Centrul Audi Digital Startup din Ingolstadt a pornit un concurs de proiecte, idei și bune practici pentru depășirea în siguranță a crizei și asigurarea unui viitor puternic pentru regiunea din care provine fabrica mamă Audi.

Una dintre sălile de asamblare ale fabricii a fost transformată în sală de spectacol. Un concert de solidaritate a fost transmis live pe Internet din Ingolstadt, iar platforma de streaming a adus împreună spectatori din toate colțurile lumii. Concertul a fost dirijat de violonista Lisa Batiashvili, director de program al Audi Summer Concerts.

#FourRingsChallenge a fost hashtag-ul din Social Media prin intermediul căruia internauți din toată lumea au fost provocați să înlocuiască îngrijorarea cu creativitatea. Mii de Instagrammeri au recreat, din obiecte și materiale pe care le aveau acasă, celebrul logo cu 4 inele al mărcii Audi.

Siguranța angajaților Audi este pe primul loc pentru marca din Ingolstadt, așa că Audi Academy, programul de formare al personalului Audi, a fost mutat integral pe o platforă digitală. Peste 2.4000 de ucenici și noi angajați au beneficiat de training-uri online în luna aprilie.

Mizând de asemenea pe ecosistemul său digitalizat, marca Audi a reușit să mute online tururile ghidate din fabrica din Ingolstadt pe platforma www.audi.stream. Astfel, mii de fani ai mărcii din întreaga lume au putut parcurge liniile de fabricație ale Audi A3 și A4 prin stream video asistat în limbile germană și engleză.

Producția auto a fost repornită în Ingoltstadt la finalul lunii aprilie, în maxime condiții de siguranță, cu un prim grup de 1.500 de angajați pe liniile de asamblare ale Noului Audi A3 și Audi Q2.

Aflat într-o continuă inovare, brandul Audi va bifa în luna mai o nouă premieră mondială, adaptată perioadei de distanțare: va fi primul constructor auto care va prezenta un model nou lansat, în mediu VR. Este vorba despre Noul Audi e-tron Sportback, care va putea fi văzut și inclusiv testat virtual în cadrul evenimentului digital Virtual Market 4 al companiei japoneze Hikky. Organizatorii se așteaptă la peste 1 milion de vizitatori virtuali.

MIDOCAR

În ceea ce privește activitatea MIDOCAR din această perioadă, deși am redus capacitatea de funcționare, showroom-urile noastre din Otopeni și Vitan au continuat să furnizeze servicii de vânzare și post-vânzare la aceleași standarde cu care v-am obișnuit. Am luat măsuri de siguranță, precum dezinfectarea tuturor spațiilor de lucru și a celor destinate interacțiunii cu publicul.

Clienții care au avut nevoie de operațiuni de service au fost întâmpinați cu serviciul de predare-preluare auto la domiciliu, în deplină siguranță. De asemenea, am lansat pachetul profesional de igienizare auto, ce include toate operațiile necesare pentru înlăturarea posibilelor pericole invizibile. Detalii aici.

Și cu toate că Noul Golf a ajuns la noi chiar înainte să aplicăm măsurile de distanțare socială, am reușit să organizăm o sesiune foto în timp record, prin care v-am prezentat pe Facebook cele mai relevante unghiuri ale noii generații. În perioada imediat următoare puteți face cunoștină cu Noul Golf online sau direct în showroom-urile MIDOCAR. Detalii aici.

Style Selecteazăor

Primary Color

Color 1

Body Color

Light Color

Button Background

Button Background Hover

Color Custom 1

Color Custom 2