Best of… Echipa MIDOCAR
28.07.2010
Zilele acestea, privind in urma celor 18 ani de activitate MIDOCAR, ne-am reamintit de cele mai reusite campanii.
Prima care ne-a venit in minte, fiind in ton cu vremea de afara, a fost “15 minute de plaja”. Am desfasurat aceasta actiune in vara anului 2007, in parcarea de la km 80 de pe Autostrada Soarelui. Atunci ne-am gandit sa le oferim tuturor celor aflati in drum spre mare, cateva minute de relaxare, ceva mai devreme decat se asteptau; pana sa ajunga sa se relaxeze pe malul marii mai aveau cativa kilometri buni de parcurs…
Asa ca ne-am inarmat cu sezlonguri, prosoape, umbrele de soare, multa apa, si bineinteles, costume de baie si ne-am instalat la plaja in parcare.
Toti cei care au facut un popas in parcarea in care noi am improvizat un colt de litoral, s-au relaxat cateva minute alaturi de echipa MIDOCAR, la plaja, la un joc de volei. Am schimbat impresii, despre masini desigur, am facut poze, iar dupa cele 15 minute de plaja in parcare, i-am lasat sa-si continue drumul spre adevaratul litoral. La final, un weekend foarte reusit din toate punctele de vedere!
In 2004, pentru lansarea celei de-a cincea generatii a modelului Golf, am gasit “5 motive sa vii la MIDOCAR!”. Toate actiunile s-au concentrat in jurul cifrei 5 si a noul model Golf.
In primul rand am luat cinci modele Golf V, rosii toate, ca nu cumva sa treaca neobservate si am pornit cu ele in caravana, prima MIDOCARavana am putea spune.
Caravana noastra s-a plimbat prin toata capitala pentru a anunta venirea unui nou membru in familia Volkswagen si deopotriva in casa MIDOCAR, invitand pe toata lumea sa vina sa-l cunoasca printr-un drive-test. Toata actiunea desfasurandu-se in sezonul rece, ne-am gandit ca ar fi oportun sa ducem caravana la munte. Astfel generatia a cincea a modeluli Golf a ajuns pentru prima data prin statiunile de pe Valea Prahovei, prin caravana MIDOCAR.
Saptamana portilor deschise la MIDOCAR in februarie 2004, cea in care am desfasurat sesiunile de drive-test programate in timpul caravanelor, a fost una dintre saptamanile cele mai aglomerate pentru showroom-ul nostru, de unde am tras si concluzia ca a fost una dintre cele mai apreciate campanii desfasurate de noi.
2005 a fost anul in care in calitate de cel mai vechi dealer al marcii Volkswagen in Romania, ne-am permis sa recomandam “Volkswagen pentru orice stare de spirit”. Am inceput cu cel mai reprezentativ model al marcii, cel de la care a inceput povestea Volkswagen: Beetle.
Am dezvoltat si mai mult aceasta idee pana in 2008, si v-am aratat ca Volkswagen are cate o masina potrivita pentru fiecare, pentru orice stil si stare de spirit.
Modelul Audi A6 Allroad, lansat in 2008, ne-a adus pe noi mai aproape de un artist foarte apreciat in Romania si implicit de fanii acestuia. Este vorba despre Horia Brenciu, cel care a fost promotorul modelului Audi A6 Allroad Quattro din partea MIDOCAR. Acesta ne-a incantat invitatii de la petrecerea lansarii sediului MIDOCAR Vitan, ocazie in cadrul careia a fost dezvaluit si noul model.
Sunt cateva momente de care ne-am amintit cu drag, pentru ca ne-au dat ocazia sa ne apropiem mai mult de clientii nostri, sa le cunoastem nevoile, preferintele, sa devenim prieteni.
Ne propunem ca pe viitor sa incercam sa reeditam acele campanii pe care voi le-ati facut sa fie unele de succes, fiind atat de receptivi la ideile noastre. Astfel s-a intamplat si in cazul MIDOCARavanei, un concept pe care l-am redezvoltat intr-o actiune mai recenta, lansarea ultimului model Polo, in vara anului trecut.
Asa cum pentru fiecare om exista amintiri de nepretuit, si pentru noi, echipa MIDOCAR exista momente de neuitat, pe care ne bucuram sa le putem impartasi cu voi.