Stiati ca istoria Volkswagen si Audi in Romania a inceput odata cu noi ?
11.01.2012
Povestea MIDOCAR incepe in 1992, pe cand eram primul importator al marcilor Volkswagen si Audi. De la acel punct inainte, compania a trecut printr-un proces continuu de transformare si dezvoltare.
1992 ne gasea la Palatul Elisabeta, unde sarbatoream lansarea MIDOCAR Import Export.
La intaiul showroom din Bd. Maresal Prezan, zona Aviatorilor, MIDOCAR le-a adus romanilor primul Audi 80 si primul Volkswagen Passat, in 1992.
Tot in 1992, MIDOCAR a reusit sa inscrie prima participare a marcii Volkswagen la o expozitie oficiala in Romania in cadrul TIBCO (Targul International de Bunuri de Consum Bucuresti) si TIB (Targul Tehnic International Bucuresti). Urmand cursul firesc al lucrurilor, in 1994 MIDOCAR a pus bazele APIA, domnul Silviu Preoteasa fiind co-fondator al Asociatiei Producatorilor si Importatorilor Auto.
Am pornit de la 62 de unitati vandute in primul an de existenta, si in timp am ajuns sa detinem un intreg portofoliu de sigle, formand o echipa specializata si puternica – Echipa MIDOCAR.
Anii ’90 au mai insemnat: lansarea lui Volkswagen POLO in Romania in 1994, participare la Salonul Auto – 1995, lansarea Passat la Romexpo in 1996 si participarea la Salonul Auto, si nu in cele din urma construirea unui nou sediu, in Sos. Odai 219-225.
2000 a debutat cu inaugurarea noului showroom, fiecare an ce a urmat fiind presarat cu noi lansari si evenimente – lansare Golf 5 in 2004, Actiune Audi A3SB Roadshow – martie 2005, Lansare Volkswagen Passat – aprilie 2005, Audi Driving Experience – Quattro Driving Days – noiembrie 2005.
Pentru a raspunde cerintelor din ce in ce mai exigente ale pietei auto interne, in 2008 am investit in crearea unui nou sediu, in Vitan. Astfel, compania a evoluat odata cu timpul, iar astazi isi deruleaza activitatea in cele doua locatii din Otopeni si Vitan.
In douazeci de ani de activitate, MIDOCAR a reprezentat cu profesionalism marcile Volkswagen si Audi, folosind toate instrumentele de comunicare cu mass-media.
Valorile promovate de MIDOCAR nu reprezinta altceva decat valoarile brandurilor pe care le distribuim de 20 de ani. Seriozitatea, stabilitatea, increderea, profesionalismul, competitia, istoricul si cultura organizationala – toate pornesc de la produsele si serviciile MIDOCAR si sunt augmentate de catre compania noastra, in drumul lor final catre client.
Nu doar compania sărbătoreşte 20 de ani. Şi eu am 20 de ani de MIDOCAR.
În tot acest timp am văzut cum echipa s-a mărit sub ochii mei şi am asistat cu toţii la evoluţia companiei, construind-o din interior.
Astăzi suntem un nucleu viu şi dinamic, cu o platoşă demnă de brandurile pe care le reprezentăm!
Le mulţumesc membrilor colectivului MIDOCAR, clienţilor, colaboratorilor şi partenerilor companiei noastre!
Cristian Puscas, Administrator MIDOCAR
Dintr-o perspectiva neutra, viata unei organizatii poate fi studiata, analizata, comentata detasat, cu aceleasi instrumente cu care analizezi viata unor oameni. Organizatiile au si ele cicluri de dezvoltare, de maturizare sau de imbatranire, poate mai rapide si mai intens exprimate in primii 20 de ani.
Dar minunata perspectiva neutra se naruie atunci cand cei 20 de ani sunt nu numai ai organizatiei ci si ai tai. Poate chiar cei mai buni ani ai tai. Atunci totul se masoara nu in arbitrare unitati de dezvoltare ci in griji, frisoane, insomnii, cosmaruri, sperante, fantasme, responsabilitati. Comparatia este chiar frivola, pentru ca organizatia poate sa se pastreze intr-o veritabila tinerete fara batranete…
Si asta doresc pentru MIDOCAR.
Andrei Mihailescu, Administrator MIDOCAR