Stiati ca blogul MIDOCAR a publicat primul articol pe 19 mai 2009?
08.02.2012
Acum trei ani eram primii dealeri din retea care implementau blogul de companie (si, conform cercetarilor intreprinse de noi, se pare ca suntem in continuare si singurii 😀). O mica parte din istoria MIDOCAR este consemnata in postarile pe care le updatam aproape saptamanal, de trei ani incoace.
Am devenit parte a blogosferei pentru potentarea comunicarii directe cu publicul nostru, pe care nu ni l-am dorit doar client, ci si prieten. Am vrut si am reusit sa oferim sfaturi celor care vor sa cumpere o masina noua sau rulata, detalii despre campaniile si actiunile MIDOCAR, ponturi pentru intretinerea masinii sau momente de entertaining. Nu in ultimul rand, midocaracter.ro a devenit locul in care putem comunica informatii de interes si pentru membrii interni.
Blogul confera o “fata umana” oricarei companii abstracte si reprezinta o metoda alternativa de comunicare, pe care am integramt-o cu succes in actiunile noastre de promovare din mediile conventionale si din online.
In trei ani de zile, blogul si-a schimbat de patru ori infatisarea si a devenit din ce in ce mai citit. Cu fiecare nou look, blogul s-a adaptat campaniei in curs din fiecare an, astfel:
2009 – Masini cu MIDOCARacter, Servicii ca la MIDOCAR-te
2010 – MIDOCARacter conturat in 18 ani
2011 – Iti echipam masina cu servicii complete
Daca in 2009 blogurile erau un fenomen inca emergent, studiile Gfk din septembrie 2011 indica un adevarat boom: 63% dintre utilizatorii romani isi urmaresc brandurile preferate in retelele de socializare pe care activeaza. Iar statisticile blogului nostru atesta acest lucru.
De la prima si pana la cea mai recenta postare pe midocaracter.ro, s-au scurs in total 305 postari dedicate marcilor din portofoliu. In prima postare de pe blogul MIDOCAR prevesteam ca si noi am pornit, asemenea lui Audi Quattro, un drum catre succes, pe care il celebram in fiecare an!