Primul showroom digital Audi
18.07.2012
Audi demonstreaza in fiecare zi ca nu exista destinatie pe care masinile sale sa nu o cucereasca, asa cum nu exista nici idee pe care compania germana sa nu o materializeze. Astfel, inovatii pe care industria auto nici nu si le imagina in urma cu mai bine de cincisprezece ani, propulseaza Audi printre exploratorii erei digitale, care in prezent au devenit profesionisti ai tehnologiilor digitale.
Eficientizarea costurilor de sustinere a centrelor auto, micsorarea distantei geografice dintre potentialii clienti si reprezentatele aflate (in general) la marginea oraselor, precum si reducerea timpului petrecut pentru configurarea unei masini au ridicat ipoteza construirii unor sedii auto digitale.
Astfel, Audi a lansat un nou concept pentru reprezentatele auto: galerii digitale echipate cu tehnologii AR, QR si 3D, care genereaza in fata clientilor mult mai multe configuratii decat ar putea acestia sa vada intr-un showroom plin cu masini.
Pe 16 iulie, compania a inaugurat primul Audi City Center, aflat in faimosul Picadilly Circus din centrul Londrei.
Cladirea este prima dintr-un lant de douazeci de astfel de reprezentante pe care Audi intentioneaza sa le deschida si in alte metropole. Insa nu toate centrele vor fi dotate exclusiv cu noile tehnologii; unele dintre ele vor pastra afisarea fizica, traditionala a autoturismelor, iar prezentarile digitale vor fi destinate doar catorva modele mai exclusiviste, ale caror proiectii vor fi realizate pe ecrane touch-screen la scara reala.
„Prin acest proiect, Audi reuseste sa intrepatrunda cel mai bine cele doua lumi in care clientul se imparte zilnic: cea virtuala – prin prezentarea digitala a produsului – si cea reala – a contactului direct cu marca si consilierul de vanzari.”, declara Peter Schwarzenbauer (Board Member, Audi). Clientii interesati de achizitia unui automobil vor fi apoi directionati catre o reprezentanta clasica, in vederea programarii la test-drive cu modelul configurat digital.